Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-24, 15:33   #140
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.686
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg tror egentlig ikke de mener det godt heller, det er bare sånn de kommuniserer, så de mener vel egentlig ingenting. En liten personlighetskræsj kanskje. Men det er i det minste ikke bare jeg som reagerer, uten at jeg klikker mindre av den grunn.

Det er alt for mange som slipper unna med ugrei oppførsel eller kommunikasjon, ved at folk sier "ikke bry deg om det, det er bare slik hen er - hen er slik mot alle, så du må ikke ta det personlig". Som om det gjør saken bedre at en person oppfører seg dårlig hele tiden, mot mange. Desto større grunn til å si fra, tenker jeg. Men jeg er ikke flink til det selv heller altså. Vi er alt for "godt oppdratt".

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat