Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-24, 01:17   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss spekulere!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har også sett dette som en harselas med spekuleringene og konspirasjonsteoretikerne, en latterliggjøring av sirkuset (som jeg har uttrykt min tydelige mening om i den mer seriøse tråden), ikke prinsessen selv. Jeg regnet med at det var en grunn til at hun trakk seg tilbake en stund, uten å ha noen formening om alvorligheten.

Ja, samme. Jeg synes ikke det ville være morsomt å poste flere morsomheter , såklart (men det ville jo også være litt meningsløst, siden mye av poenget med memene var at det ikke var noen offisiell forklaring). Jeg angrer på ingen måte på å ha delt eller ledd av vitsene (særlig ikke siden jeg har gjort det et sted der hun ganske garantert ikke har hatt mulighet til å se det). Og hovedsakelig synes jeg hele greia er en god illustrasjon av hvorfor monarki er en så hårreisende dårlig og antikvert idé.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat