Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-24, 10:09   #263
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.685
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg har ikke vært syk, bare litt forkjøla i starten, men starten av påska gikk det med et par dager på sykehuset med minstemor, hele påska har hun gått på krykker, mellomste forstua ankelen i helga og går også med krykker sånn inntil videre, men hun skal trolig klare seg uten snart mens yngste skal fortsette til vi skal på sykehuset igjen neste uke (men da med timeavtale, ikke øyeblikkelig hjelp, så da slipper vi trolig bruke 3-4-5 timer der.)

Påska har jo vært rolig, men likevel ikke helt avslappende, og fikk ikke alt det inneholdet jeg hadde tenkt, det begrenser seg litt med aktiviteter som ski etc når noen går med krykker... (Det ble en tur på 4 av oss. Som altså resulterte i skadet ankel på den yngste av oss fire)

Jeg bare elsker fri, og synes jobb er kaos-stress-slitsom, men det er fire dager nå, så er det helg igjen. Og pust med magen, drøyt tre mnd med jobb, så har jeg ferie nesten en måned. Får smette opp nedtellingen et litt mer synlig sted

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat