Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-24, 11:11   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikeakjøkken - hvitevarer derfra eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Misfornøyd her, kjøpte dyreste kombiskap, koketopp, oppvaskmaskin og stekeovn for åtte år siden. Kjøleskapet røyk etter 4 år, tok evigheter med kundeservice for å få reklamert på riktig sted, fikse service etc. (Når jeg først klarte det fikk jeg riktignok 100 % retur av kjøpesum pga dokumentert elendig kundeservice.) Koketoppen uler bare den vaskes med klut, og den kombiplaten får jeg ikke til å funke skikkelig. Stekeovnen har rævva brukergrensesnitt, og om man bommer, så risikerer man å skru på grillen i stedet for at ovnen skrur seg av etter angitt tid. () Kurvene til oppvaskmaskinen skrangler av en helt annen klasse enn Mielen jeg har hjemme.

Det var ikke så bra nei. Sannelig ikke godt å vite hva som er lurest...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat