Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-24, 14:30   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.097
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset/leligheten din - hva liker du, hva elsker du og hva ville du hatt annerlede

Rekkehus-ish ferdigstilt i 2018. Vi er de første som bor der. Ca 120 kvm.

Pluss:
- veldig god planløsning gitt antall kvadratmeter
- to bad med dusj
- alle soverom er store nok til å ha dobbeltsenger
- stue i begge etasjer slik at vi ikke trenger å sitte oppå hverandre
- ekstremt nærme t-banen som går 8 ganger i timen og tar et kvarter til sentrum
- garasjeplass (og det er et luksusgode i mitt nabolag)
- uteplass på begge sider slik at vi har en del sol
- svært gode naboer
- matbutikk i underetasjen/borettslaget
- veldig god lydisolasjon - som tidvis er et irritasjonsmoment når jeg forsøker å få tak i ungene i 2. etasje

Minus:
- kjøkkenet er et hjørne av den ene stua. Nå med to store ungdommer lages det mat til alle døgnets tider, og det er litt plagsomt. Egentlig burde jeg bare bli flinkere til å bruke stua oppe, for der er det mer rolig.
- suburbia - det er bare boliger rundt oss. Vi savner folkeliv og (flere) restauranter i gåavstand. Dette er virkelig et savn.

Plusslista er lang og minuslista er kort. Allikevel savner vi "byen" så mye at vi vurderer å flytte. Vi må bare velge hva vi skal prioritere bort av alt det vi har i dag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat