Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-24, 17:04   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke funksjoner vil jeg ha på kjøkkenet mitt?

Tenk på logistikk, ja, altså hva du pleier å gjøre og hva du trenger å nå samtidig. Hos oss liker jeg at jeg kan nå både kjøleskap, vask, kjøkkenbenk, stekeovn og koketopp fra ett sted. Koketoppen vår er på en øy som utgjør ett ben i en smal U, så er kjøleskap/fryser i bunnen av U-en. Det andre U-benet er kjøkkenbenken, som har vask på den ene siden og innebygd stekeovn (ganske høyt opp) på den andre.

Jeg vet heller ikke hva som er nok stikkontakter, men det er veldig vanlig å ikke ha det. Jeg vil gjerne kunne bruke kjøkkenmaskin og håndmikser (eller stavmikser) samtidig, noen ganger ismaskin eller takke/vaffeljern også. Og kaffekvern, musikkspiller og brødrister brukes så ofte at de står plugget i bestandig. Det går ikke helt opp.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat