Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-24, 11:03   #292
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg har heller aldri hatt problemer med overgangen sommer-/vintertid, og har tenkt at det først og fremst var et problem for folk med små barn, og bønder med fjøs. Men jeg forstår jo nå at det er flere voksne som også har problemer med dette for egen del (ut over å være litt trøtt de første par dagene), og synes det er et unødvendig konsept vi lett kunne avskaffet. Det er uansett så kort tid det har noe å si. Akkurat nå, i disse dagene, føles riktignok alt lettere når det er dagslys en time lenger om kvelden. Om morgenen har det ingen betydning, det er uansett lyst lenge før jeg står opp. Men ellers, lenger mot sommeren er det jo likevel lyst fra før vi står opp og til etter at vi har lagt oss, og om vinteren er det mørkt både morgen og kveld, uansett hvordan klokka er stilt.

Sist redigert av My : 03-04-24 kl 11:56.
My er ikke aktiv