Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-24, 12:14   #296
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det er jo egentlig besluttet at vi skal slutte med det greien der, EU skulle bare ta den endelige formelle beslutningen, men av en eller annen grunn så klarte de ikke gjøre det, for det ble krig i Ukraina og jeg ser ikke sammenhengen, men jeg leste en gang at det var forklaringen. Det stoppet i alle fall opp da, den våren.

Det går seg til for min del i løpet av april altså, den effekten som har med klokkestillingen å gjøre. Trolig i løpet av et par uker. At jeg roter med søvn gjør jeg hele året, det bare merkes på en annen måte sommerhalvåret enn høsthalvåret.

For min datter som sliter med å sovne og å stå opp på morgenen (13 åringen som legen mener skal legge seg kl 20, og som reelt slett ikke sovnet før 22) sliter jo enda mer nå. Men også det kommer til å gå tilbake til sitt "vanlige slit" i løpet av er par uker, sånn utover at lange lyse kvelder ikke gjør det LETTERE å sovne på vår og sommer eller da.