Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-24, 09:34   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.344
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor a-ending i "Samordna opptak"?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det er ikke en kampsak for meg at elevene mine skal skrive radikalt bokmål, men at de skal vite om at det finnes, og at det er et valg de kan ta hvis de ønsker det.

Okei, da misforsto jeg "mens jeg har som kampsak å få flere til å skrive radikalt bokmål" fra innlegget ditt jeg siterer under her.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Mens jeg har som kampsak å få flere til å skrive radikalt bokmål, og bombarderer elevene mine med a-endinger. De får selvsagt skrive mer tradisjonelt bokmål hvis de vil, men jeg blir overlykkelig når jeg ser at noen av dem begynner å bruke mer radikale (og for oss talemålsnære) former.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat