Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-24, 20:02   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hva slags programmer er det dere diskuterer?

Det er en serie hvor det i starten er 15 eller 16 (husker ikke) menn og kvinner møtes i "blinde". De møtes inni en slags "bås", hvor de sitter i hver sin,med en vegg mellom seg. De starter med at alle prater med alle,altså alle menn snakker med alle kvinner,for å se hvem de vil ha mer seriøse samtaler med. Til slutt er det som regel 5-6 par som føler at de har funnet den rette, og den ene parten frir til den andre. Så får de møtes og se hverandre og da blir alle parene sol har forlovet seg sendt på bryllupsreise på forhånd,for å bli kjent. Alle er på samme sted. Etter bryllupsreisen skal de flytte sammen for å se om de klarer å få forholdet til og fungere. De har ca 4 uker på å bli kjent,fram til bryllupet står. Så,når de står ved alteret, må de bestemme seg for om de vil svare ja eller nei.
Jeg synes den typen eksperiment er artig. God,hjernedød underholdning, men jeg har fått dilla på å se reality-tv nå,så jeg sluker alt av sånt.

Rabbit er ikke aktiv