Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-24, 12:24   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.390
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan ordet "godlynt" oppfattes som negativt?

Tusen takk.

Jeg tror jeg holder på ordet godlynt. Han er en klippe for mamma, men overfor meg så er han lun og omtenksom. Tja ... kanskje kunne "lun" vært et vel så godt ord.



Og så må jeg bare si at han er en minst like fin fyr som jeg beskriver han. Foreldrene mine skilte seg da jeg var 6. Jeg skal ikke si at det har vært et utall kjærester moren min har hatt, men noen rakk det jo å bli i løpet av 30 år. Mamma var ofte veldig oppgitt over at jeg var så negativt innstilt til kjærestene hennes. Mitt argument var at jeg ønsket at hun fant en som var snill mot henne og respekterte både henne og oss. Det tok tid, men heldigvis fant hun ham til slutt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat