Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-24, 14:37   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serie å se etter Anne med E

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, den er trist, men også veldig fin, og ikke nedbrytende, liksom. Og jeg husker ikke godt nok hva slags ting som er triste, eller hvor tydelig det vil være for en niåring at det er trist. Fint at du husker den bedre. (Jeg synes Anne with an E – hvis det er den fra 2017 det er snakk om? - var tidvis ganske brutalrealistisk også.)

Brutalrealistisk, men med kostymer, virker som å fungere godt. Både ungen og jeg grein en hel del gjennom Anne med E også (det er den fra 2017 vi har sett), men jeg synes den er godt balansert og veldig godt spilt, ikke minst, så det ble liksom ikke håpløst. Bare rørende på godt og vondt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat