Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 00:13   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.988
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

De tre første episodene av Fallout og vi har... fallen out. Det er en serie uten retningssans; vil nok mye, men lav måloppnåelse på gjennomføringen. Enkle, rimelige løsninger på endel, men glimter til med nydelig scenografi her og der. Og herregud, jeg vet ikke om jeg hadde holdt ut en hel sesong med den grusomme soundtracken fra 50-tallet Og det er brukt på en måte som er alt annet en subtil forråsiresånn.

Har sett Poor Things. Fantastisk film på alle måter! Og her kunne jeg sagt mye.

Et irsk eventyr?! Eller noe i den duren. Med Lindsey Lohan på Netflix. Det var litt for fjasete for meg, men trengte noe feelgood og ja, jeg fikk vel egentlig ikke det, men mer feel meeh

Og de siste ukens fantastiske, nydelige gjensyn med Much Ado About Nothing fra 1993 Altså, den holder seg så godt, og Benedick/Branaghs herligste monologer er like sjarmerende som de var da. Den er en av mine aller kjæreste favoritter

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat