Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 10:05   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksus Take away som lages ferdig hjemme - Oslo

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Tror vi har landet på at det må bli crispy duck og dim sum fra Dinner. Vi får evt. varme opp og dampe litt ekstra hjemme for å få nylaget-følelsen.

Også må jeg le litt av at det faktisk er noen tilbud jeg savner fra under pandemien. Den menyen fra J2 Korean som de bare hadde den gangen, var virkelig helt himmelsk. Også håper jeg at Golden Chimp igjen vil tilby sine kjempegode dim sum for hjemmedamping - noe som er mye bedre enn damping i restaurant med levering etterpå. Jeg vet jo at jeg kan kjøpe dim sum i butikker og dampe hjemme, men de er bare ikke like gode som dem Golden Chimp har.

(Vi må spise hjemme pga. hund med separasjonsangst sånn i tilfelle noen lurte).

Ja, dette er noe jeg savner også. Geita hadde en veldig god meny også, husker jeg. Jeg syns det er skikkelig leit at J2 Korean har blitt BBQ, jeg likte den så godt slik den var.

Jeg er enig i at Golden Chimp burde tilby for hjemmedamping. Jeg er veldig glad i dumplingsene deres, men liker ikke så godt å spise der for det er så ekstremt kjip akustikk i restauranten. Den er superhyggelig på alle andre vis. Men jeg skulle gjerne spist krabbedumplingen og suppedumplingen deres hjemme.

Jeg spiser vanlige dumplings ganske ofte hjemme, som hurtigløsning, så de tradisjonelle gidder jeg ikke bestille hjem fra restaurant. De har jeg i frysern allerede.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat