Tråd: Kreta i juli?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 11:41   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.053
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kreta i juli?

Jeg er på Kreta annenhver sommer. (Min far har hus der som vi låner.)

Det kan være veldig, veldig varmt. I fjor var det flere dager hvor det var godt over 40 grader. Da gjelder det å bo et sted med fungerende air condition. Om kveldene er det alltid levelig uansett.

To år tidligere var det stabilt 28 grader hele perioden vi var der, og det var kjempedeilig.

Vi bor i Chania by, og stortrives med det. Men det vanlige er vel å bo i Agia Marina, Platanias eller noe lignende (hvis flyet lander i Chania). Men jeg kan ikke anbefale noe spesifikt sted. Byen er definitivt verdt et besøk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat