Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 16:33   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor gi/ikke gi noe til konfirmasjon

Jeg har ikke gitt konfirmasjonsgave til noen som jeg ikke har blitt invitert i selskap til, tror jeg.

Men for veldig nær familie (egne barn, tantebarn, eventuelle fremtidige barnebarn) ville jeg nok gitt tilsvarende gave/sum til alle, uavhengig av konfirmasjon/fest. (Typ: hvis jeg hadde hatt to døtre, og den ene fikk bunad til konfirmasjonen, så ville den andre også fått bunad selv om hun ikke konfirmerte seg.) Og sånn gjorde min familie det mht. min datter (som ikke er konfirmert) og hennes kusine (som er konfirmert); de fikk sånn omtrent samme summer i gave.