Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 18:42   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor gi/ikke gi noe til konfirmasjon

Jeg har ikke egne "regler" for konfirmasjon, men i mitt hode er festinvitasjon = gave, uavhengig av om man takker ja til å komme eller ikke. Jeg kan også finne på å gi gaver til konfirmasjon (kanskje spesielt da) og runde dager/bryllup der jeg ikke er invitert. Da handler det om relasjon til vedkommende, og om at jeg rett og slett ønsker å gi en oppmerksomhet. Jeg har gjerne en relasjon til foreldrene til konfirmanten og har kjent ungdommen siden hen var baby, men vet at de bare inviterer nærmeste familie + faddere til konf.festen.
Det eksisterer vel neppe noen bruksanvisning på dette?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat