Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-24, 14:38   #26
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.206
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du mye om naboene dine?

Naboer som følger med.

Jeg bor i et strøk med godt voksne og eldre, mye familier som har bodd på stedet siden det bare var ei lita bygd.
Besteforeldregenerasjonen min var nok veldig observante på hverandres rutiner, så da mannens bestemor på 90 år ikke hadde fått på lyset i bislaget som vanlig om morgenen var det en av naboene som reagerte. Hun dro etterhvert å banket på døra, men det var låst, og ringte så til familien. Jeg var nærmest og dro for å se, og der, på kjellergulvet rett nedenfor trappen lå gamlemor. Hun var bevisst men helt uklar, kald og hadde store smerter etter å ha ramlet ned kjellertrappa.
Det hadde nok vært ettermiddag eller tidligkveld før noen av oss ellers hadde dratt innom henne (noen av familien var innom hver dag), og da hadde hun nok ikke levd. Hun hadde både tversgående og langsgående fraktur i låret, hjernerystelse og noe innvendig blødning buken, stakkaren.
Veldig glad for at man kan føle litt med hverandre.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat