Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-24, 13:28   #597
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ser jeg har gruffet flere ganger over lipødemstatusen min. Sier litt om hvor ute jeg er av mitt eget hode, når jeg ikke engang husket at jeg allerede hadde gruffet for littegranne siden. Hjernetåke, altså. Beklager det. Takk for tilbakemeldinger nå og på forrige innlegg. Jeg vet det som kan og må gjøres for at det skal bli bedre, men det stopper på rettigheter i helseforetaket, og tydeligvis ulikheter innafor.
der også. Jeg er for tung og har for mange andre mangler utenom lipødem, til å få være med på noe forskningsprosjekt og evt få dekket operasjoner. Tror bmi må være under 27. Det er bare å drømme om her, selv uten ekstravekta fra det syke og uslankbare fettet. Men jeg synes nå jeg burde kunne få dekket kompresjon. DET er bare urettferdig og dumt at ikke er likt.

Igjen, tusen takk.

Sist redigert av Kaija : 04-05-24 kl 20:36.
Kaija er ikke aktiv