Tråd: Ibelin
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-24, 09:05   #27
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ibelin

Så den i går og den traff meg. Gråt masse. Delene fra spillet synes jeg var nydelig.

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Her er NRK-saken fra 2019: https://www.nrk.no/dokumentar/xl/for...ans-1.14197198

I denne artikkelen står det:

Sitat:

Pappa Robert forteller at de visste at Mats skrev med en som het Lisette:– Mats snakket en del om disse spillkarakterene – disse avatarene – men vi la ikke så mye i det. Han snakket blant annet ganske mye om denne Rumour, forteller Robert.– Hun, eller Lisette, da, sendte også pakker til ham, blant annet til fødselsdagen hans. Det syntes vi var rørende, og vi ertet ham litt for det. Da rødmet han, på ordentlig, sier Robert.– Så Lisette tenkte vi på som en venn, på grunn av de pakkene. De var håndfaste bevis på ekte vennskap, kan man si.Han legger til:– De andre han hadde kontakt med, kalte vi ikke for venner. Vi kalte dem avatarer.Robert stopper. Sier:– Vårt syn på vennskap var veldig tradisjonelt. De som bare var der digitalt, tenkte vi ikke på som venner.

Jeg synes kanskje det var litt synd at dokumentaren har gjort Ibelins liv så sort hvitt. Det har jo tydeligvis vært noen tegn på vennene hans i hans daglige liv. I dokumeteren er ikke dette nevnt i det hele tatt, disse livstegnene fra Rumour. Det gjør jo at foreldrene fremstår mer distansert eller mer uvitende enn de kanskje egentlig har vært.


Sist redigert av Minerva : 09-05-24 kl 09:16.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat