Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-24, 11:42   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alene med bjørn eller mann i skogen?

Jeg har tenkt mye på dette spørsmålet etter det dukket opp, på forskjeller på usa og Norge (og andre land, men siden det var i usa dette dukket opp, og jeg har erfaringer både fra usa og Norge så ble det det).

Jeg vil på ingen måte møte en bjørn. I Norge. I USA har jeg møtt svartbjørn, og de er lite farlige for mennesker. Så det er jo mange innganger i dette. Jeg har også møtt menn som var farlige, og jeg har møtt menn som liker å fremstå som farlige og skremme damer for moro skyld. Flere av dem i usa enn i Norge, og flere av dem på nittitallet enn nå.

Så jeg er lite glad i denne type enten/eller-greier som ikke tar høyde for kulturelle forskjeller, nyanser, og hva som er det egentlig problemet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat