Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-24, 16:15   #47
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alene med bjørn eller mann i skogen?

Veldig enig med det, tallulah. Jeg syns generelt alle responser som begynner med «hadde det vært meg, så hadde jeg…» er noe av det mest idiotiske jeg vet. Særlig på alt som er hektiske, dramatiske, skremmende, eller på annen måte situasjoner man ikke er forberedt på. Alt fra å komme opp i en bilulykke eller fått en tunge plutselig stukket inn i munnen sin av en partitopp på vei ut av et utested eller bli utsatt for fæl oppførsel på en restaurant. (Så kommentarene under innlegget fra brukeren til førerhunden Mr. Maple, da han var blitt nektet adgang for seg og godt merket førerhund på restaurant, fordi han «ikke så blind ut!» Jeg tror 90% startet med «hadde det vært meg så hadde jeg… ringt politiet/lagd en scene/gått hjem og hentet papirene/ringt sjefen hans, … Det vet ingen faktisk om de hadde gjort, om de hadde gått fra «hyggelig lag og pent kledd og gleder oss til å gå ut» til «ydmyket foran masse gjester» på null komma svisj. )

Så jeg mente det mer som en statistikkting. Odds mot angripende Bjørn: null komme null. Oddsen mot angripende mann: antagelig bittelitt høyere enn null.