Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-24, 23:22   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fleksibel/flyttbar lampe over spisebord?

Vi har nytt hus, og spisebordet (rundt, men med flere klaffer) er på en måte sentrert midt i stua, men på en sånn måte at det kan være praktisk å flytte litt på det alt etter behov.

Jeg lurer derfor på hva vi skal gjøre med lampe over spisebordet. Det er jo veldig upraktisk med lampe hvis vi hele tiden skal drive og flytte litt på det. Jeg har alltid hatt lampe over spisebordet, men er det et must hvis det er god belysning ellers i rommet?

Finnes det noen fleksible løsninger som jeg ikke har tenkt på i forhold til lampe eller belysning generelt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat