Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-24, 10:12   #5
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fleksibel/flyttbar lampe over spisebord?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er litt usikker på hvordan skinner vil funke. Stua er i en L, kjøkkenet ligger i vinkelen (åpen løsning) og spisebordet står liksom midt i, like ved kjøkkenet. Men det kan plasseres i hvilken retning som helst, egentlig, og jeg vet ikke om en skinne midt i stua der vil funke.

Men nå har vi foreløpig litt dårlig belysning generelt. Har ikke fått opp alle lamper ennå. Det kan jo hende det vil funke uten lampe over spisebordet.

Her sier bilder mer enn tusen ord, hvis du gir meg mob nr kan jeg ta noen bilder til deg. Vi ønsket å beholde det samme uttrykket som den gamle lampen hadde. Jeg liker virkelig spot skinner, det gir så bra lys, og vi har veldig godt arbeidslys, fleksibilitet og siden vi bruker hue pærer kan vi også velge lysfarge og intensitet, feks hvis vi ha kose belysning.