Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-24, 22:22   #17
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Vi får besøk av svigerforeldrene mine. Tror ingen av mine skal gå i skoletoget i år, så da er det mulig å ta det litt mer med ro om morgenen, som tilbake til tiden før skolebarn. Planen er ganske løst skissert, men antar vi står opp når vi våkner, tar en god frokost (men ikke helt ekstravagant koldtbordbonanza med champis og full pakke, som under covid, bare "vanlig" god frokost), også rusler vi ned til sentrum og ser på borgertoget kl 13. Når vi blir lei av det er det mulig vi til og med går og tar en pils på en uterestaurant, hvis vi finner plass et sted, før vi rusler hjem igjen og skifter til noe lettere enn bunad (det er meldt 24C), så kommer mannens bror med samboer og to små på grilling, kake og is.

Jeg vet ikke hva ungdommene mine skal. Guttungens kompisgjeng kan godt finne på å dra i gang 17.mai-frokost, det hadde de i fjor. Mulig de drar på tivoli også, eller bare henger et sted, eller så kommer han hjem igjen på grilling. De aller fleste av jentungens venner er russ, og har sikkert russefrokoster og opplegg, så antar hun blir med oss, hvis hun ikke skal jobbe da. Hun har satt seg opp ledig for jobbing (tilkallingsvikar på sykehjem), og håper aller mest på det, fordi hun tjener mye den dagen. Også kommer det litt an på eksamenstrekket på onsdag. Kommer hun opp i fysikk skriftlig prioriterer hun trolig å lese, siden hun skal til Stockholm fra lørdag til mandag (konsert søndag).

Uansett, for oss voksne sin del ligger det an til en rolig og behagelig feiring med sol og varme.

Sist redigert av My : 14-05-24 kl 09:26.
My er ikke aktiv   Svar med sitat