Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-24, 22:54   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rusbehandling av barn fra barnevernet til helse

Opprinnelig lagt inn av him;5299556 Jeg synes barnevern er som skole: underbemannet, pengelense og med alt for mange oppgaver de skal ivareta.

Lenke: [url

https://www.nrk.no/stor-oslo/helseminister-jan-christian-vestre-vil-flytte-rusbehandling-av-barn-fra-barnevern-til-helsevesen-1.16875209[/url]

Akkurat som helsevesenet. Jada, neida. Det er fint at den siden rustes opp, disse barna/ungdommene faller mellom alle stoler. Ikke hører de til psykisk helse, rusomsorg eller somatikk, til tross for at egentlig kanskje hører til alle steder. Veldig frustrerende for alle parter. Jeg har møtt mange av disse ungdommene og de både krever og fortjener mer enn det ofte gis nå. Spesielt vanskelig er det når de det gjelder skal ha en viss frihet. Jeg er dog redd for at når det rustes opp et sted, så må det tas fra et annet sted og jeg lurer på hvordan man skal stable sammen både spesialisthelsetjenesten og kommunen for p få det til skikkelig
Det blir spennende og følge videre

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat