Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-24, 12:48   #42
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Rar 17.mai i år. Første år på 20 år at ingen skal gå i tog og ingen skal spille i korps. I tillegg pleier vi ha en relativt stor 17.mai brunch hjemme hos oss, som utgår i år pga at det er pinse, og nesten alle som pleier å komme er bortreist.

Jeg har guilt-trippa jentene til å spise med oss 2 gamle før de går ut på egne ting da, og vi skal ut og spise med venner senere på dagen, så det blir nok en fin dag likevel – Det er meldt nydelig vær. Vurderer å ikke stryke bunadsskjorte og ha på meg sommerkjole i stedet. Selv om jeg har testa, og faktisk kommer oppi bunaden i år. :-D

I går fikk jeg forresten skikkelig voksenkjeft av de søte ikke-så-små jentene mine, fordi jeg kom hjem fra Nille med en diger pose 17.mai greier. Vi hadde visstnok en egen hylle i skapet med sånt fra før…kremt..… #syttenmaijunkie.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat