Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-24, 14:29   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko til svært brede føtter?

kjøpte akkurat gaitline til sønnen min, brede føtter rundt str 47 et sted
Og de var ikke voldosmt brede, men bredere enn mye annet. De er litt snaue i lengden i størrelsen (svarte world cup pro med sort såle, joggesko men nøytrale «nok»?). svindyre, 2200,-

Jeg har funnet ut at ecco har noe de kaller «dobbel passform» hvor det er en innersåle som kan tas ut og skoene blir bredere og med større tåboks, men det har vi ikke prøvd enda. Her er link. Flere «pensko».

Ellers finner du ekstra brede sketchers (de heter «wide») men de må du bestille på nett, de er umulige å finne i butikk.Og jeg synes sketchers føles litt «lealause» på, men smak og behag…

Jeg fant også noen med ekstra bred lest i fjor på eurosko, lurer på om merket var Brunello. Eller Okaki husker ikke og jeg har dem ikke her.

Hoka har noen modeller som er wide. (clifton, speedgoat) men de blir nok for fargerike kanskje. Turskoene Anacapa er uansett ganske brede, selv om de ikke heter «wide». Sånn til fullstendig unyttig info.

Sist redigert av m^2 : 21-05-24 kl 15:07.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat