Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-24, 08:19   #9
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine områder å ha hytte i? Maks 2t fra Oslo

Tenker alt dreier seg om hva dere tenker at dere vil bruke den hytta til. Fjell, skog eller sjø? Liker dere å bade i ferskvann eller sjøvann? Skal dere ha båt? Og framfor alt - hva slags budsjett snakker vi om?

Flere av de oppplagte stedene jeg ville nevnt er allerede sagt. Jeg er helt enig i at det er et køhelvete på E18 sørover på utfartsdager (skjønt jeg ser det er ulike meninger. Jeg hater å sitte i de køene og gjør det jeg kan for å unngå det). Derfor kan jeg kaste inn i miksen noen plasser som ikke så ofte nevnes. Holmestrand kommune er veldig stor og har flere fine hytte-eiendommer ute nå, også med strandlinje, til helt andre priser enn du vil finne i de typiske "hyttekommunene" og i tillegg vil det da være vesentlig kortere vei. Sande er nå en del av Holmestrand og har mye fint både av utsiktseiendommer og/ eller ved sjøen. En hytteperle der er Bjerkøya, som man kommer til ved å kjøre en land bro -det er en landfast øy, da. Dårlig med parkering der. Ikke så ofte det er noe til salgs der, det er nok litt dyrere enn fastlandshyttene. ser ikke noen på Bjerkøya nå, men flere fine i området på fastlandet ligger ute.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat