Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-24, 19:07   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Norge anerkjente Palestina?

Selv jeg som har vært i tåka, har fått med meg dekningen av dette, altså.

For meg åpner det et nytt, og for meg, underdekket spørsmål, nemlig hva som skal gjøres med de ulovlige bosetningene. Noen ulovlige under internasjonal rett, noen også under israelsk rett.

Denne saken er det verdt å tegne et prøveabb på for å lese:

https://www.nytimes.com/2024/05/16/m...ultPosition=12

Sitat:

This story is told in three parts. The first documents the unequal system of justice that grew around Jewish settlements in Gaza and the West Bank. The second shows how extremists targeted not only Palestinians but also Israeli officials trying to make peace. The third explores how this movement gained control of the state itself. Taken together, they tell the story of how a radical ideology moved from the fringes to the heart of Israeli political power.

En tostatsløsning blir vanskeligere for hver bit som disse drittsekkene får lov til å holde på, og jeg kan ikke fatte at man kan gå videre før de er sendt hjem dit de kom fra (og dere kjenner meg som en som er på en relativt israelskvennlig side, i FP-kontekst).