Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-24, 08:43   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Streiker for større forskjeller

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men det er vel poenget med fagforeninger også? Jeg kunne aldri vært med i Lektorlaget, fordi jeg er så sterkt i mot lokale lønnsforhandlinger og fordi jeg ikke orker elitismen.

Enig i karakteristikken av Lektorlaget, og det er klart det dreier seg om ideologi. Jeg kjenner bare ofte på hvor utrolig sterke vi kunne bært hvis vi sammen jobbet for å bedre lønns- og arbeidsvilkår mot en motpart som har blitt sabla kynisk og steil. Lokalt gjør man det jo i stor grad.