Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-24, 19:01   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Streiker for større forskjeller

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg vil selv bestemme hvor jeg er fagforeningsmedlem, og overlater til fagforeningen å avgjøre hvordan de best ivaretar sine medlemmer. Vi har et utvalg fagforeninger i Norge, og det vil faktisk være ekstraordinært hvis arbeidsgiver og konkurrerende fagforening skal bestemme avtaleform utover egne rekker. Veldig spesielt også at man snakker ned andres streikerettigheter. Det synes jeg er et skifte i 3.partssamarbeidet, som er like viktig for ALLE!

Word og amen. Det er virkelig ikke slik at LO er den beste fagforeningen for alle. Og da er det helt uhørt at det er de som skal styre lønnspolitikken fore hele offentlig sektor. De er ikke arbeidsgiver. De er en av fire arbeidstakerorganisasjoner som forhandler i offentlig sektor. Og verken kan eller skal styre de andre organisasjonene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat