Tråd: Fønkishus
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-24, 20:51   #66
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fønkishus

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fordi musklene i munnene og ansiktene våre er trent opp til det. Det er samme grunn som at det blir veldig vanskelig for meg å lære meg skarre-r etter 39 år med rulle-r eller at det er vanskelig å lære seg tjukk l om man ikke har det i dialekta si.

Det må jo nesten være greit for deg, siden det er sånn dialekta vår er. Vet ikke om du mener å være nedlatende, men du virker litt sånn.

Nei, jeg mener ikke å være nedlatende. Jeg skrev at det er greit for meg at andre gjør det nettopp for å unngå å virke nedlatende, men jeg beklager hvis jeg bommet helt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat