Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-24, 10:36   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør jeg kjøpe til frokost til gjester?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva er egentlig forventet?

Vi skal ha noen venner på middag på lørdag og 6 av dem overnatter. Vi er superkjedelige når det gjelder frokost, Pelenmannen spiser 4-kort og mandelmelk og jeg spiser normalt sett ikke frokost (og er i tillegg glutenintorelant). Om vi kjøper inn masse ting så kommer det trolig ikke å bli spist opp etterpå. Jeg kan selvsagt spørre gjestene, men vil helst unngå. Normalt sett så kjøper jeg inn juice, yoghurt, egg, noen forskjellige brød, leverpostei, noen forskjellige oster, laks, noen forskjellige skinker, salami m. fl. pålegg. 90 % av det spiser vi ikke opp etterpå.

Hva kan man minimum forvente som gjest? Hva er godt nok?

Dette er langt over minimum, dette er jo en luksusfrokost som er bedre enn mange hoteller. En type brød eller rundstykker holder lenge, det samme med tre typer pålegg (f.eks én ost, ett kjøttpålegg og egg) og litt oppskårne grønnsaker. Evt litt frukt eller bær om du vil ha noe søtt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat