Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-24, 22:21   #39
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Skuffer fremfor hyller, ja. Min sønn har 1 m skap med hengeplass øverst og skuffer nederst. Han har det høyeste skapet, og har hylle med oppbevaringsesker over hengestangen. Den nederste hyllen er uttrekkbar hylle til sko.

Jeg har to stk 1 m skap, og jeg hadde ikke klart meg med noe mindre. Har et skap med masse skuffer + hylle med oppbevaringsesker øverst og uttrekkbar hylle til sko nederst. Det andre skapet har hylle med oppbevaringsesker øverst, stang hele veien, hylle under hengeplassen og uttrekkbar hylle til sko nederst.