Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-24, 12:14   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporingsbrikke eller gps sporing

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Men hvordan funker slike brikker? Rekkevidde?

Jeg rakk på en måte ikke å bli så redd. Ble bare en organisator. Jeg var alene på jobb på kveldsvakt. Det var rolig og jeg gikk ut i fra at hun skulle dukke opp litt raskere. Ellers hadde jeg ringt noen til å avløse meg.
Men stusset veldig etterhvert på hvor hun var. For hun er ikke en som gjemmer seg. Snakker heller med alle hun møter...

AirTag fungerer slik:

Sitat:

Hvordan fungerer det? AirTagen din sender ut et sikkert Bluetooth-signal som oppdages av enheter i nærheten, i Hvor er?-nettverket. Disse enhetene videresender AirTag-posisjonen til iCloud – så du kan se hvor den er på kartet i Hvor er?-appen. Hele prosessen er anonym og kryptert for å beskytte personvernet ditt.

Jeg gjetter at Samsungs variant fungerer på lik måte. Jeg har aldri mistet kontakt med den, men min koffert, lommebok og håndveske har aldri vært borte i skogen osv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat