Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-24, 21:12   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bangkok med ungdommer

Min ungdom (19) er der nå, kom for ei uke siden. Hun var riktignok bare noen få dager i Bangkok først, før hun dro til Chiang Mai, og kom tilbake derfra i dag, så de har ikke rukket så veldig mye. Hittil tror jeg det har gått mest i shopping, på alt fra store kjøpesenter til små, tradisjonelle marked, og mat selvfølgelig, både restauranter og streetfood, og noe tempelbesøk. Men de skal være en stund til, så jeg kan jo høre med henne hva de synes er stas. De er fem 19 år gamle jenter i følget, så interessene og aktivitetene blir selvsagt litt preget av det.