Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-24, 11:07   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mentale alder?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg klarer ikke å forstå hvordan dette kan skilles fra livssituasjonen i samme alder.

Jeg så på hånden/armen min for noen dager siden og syntes at jeg hadde blitt litt skrukkete. Da tenkte jeg at jeg egentlig følte meg som 32 og at min hånd/arm ikke helt passet inn på meg. Men, jeg har jo nødvendigvis ikke helt lyst å være i samme livssituasjon som når jeg var 32. Jeg hadde det supert, men jeg er jo fornøyd å være ferdig med småbarn osv. Men jeg kan jo føle meg som 32 inne i hjernen min uten å tenke på å bli gravid, være gravid og ha småbarn. Jeg føler meg like "sprelsk" som den gangen og kvikk i tanken. Jeg er litt mer moden enn begynnelsen av 20-årene og da passer rundt 30 et sted inni min hjerne som en alder jeg er i mentalt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat