Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-24, 21:58   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mentale alder?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har problemer med å føle alder. Jeg gjør liksom det samme som jeg alltid har gjort. Har litt mer livserfaring da, men fremdeles elsker jeg konserter, nye tatoveringer, kjøre snowboard, sykle fort, gå med håret løst () osv.

Gå med håret løst? Er det en greie?

Jeg kjører fort på ski, tar nye tatovering, er gal supporter på fotballkamper, drikker helst øl fra fra flaske, har et litt «rufsete» språk (det hender jeg banner litt) og går 99% av tiden med håret løst.
Men jeg har levd lenge, har mye utdannelse og jobberfaring, har vært gift lenge (32 år), barna er voksne, jeg har barnebarn, jeg har mistet min mor - jeg føler meg absolutt som 52.

Jeg er lite eventyrlysten og spontan, søker trygghet før spenning, men slik har jeg alltid vært. Så det tenker jeg er mer personlighet enn alder.

Sist redigert av 007 : 09-07-24 kl 22:30.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat