Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-24, 09:15   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tips til frisk og lett parfyme/edt

For hundre år siden så hermet jeg etter stedatter og kjøpte en Lacoste Touch of Pink. Likte den veldig godt og brukte opp hele flasken etterhvert..
Har ikke peiling og er ikke kjent med parfyme/Eau de toilette så lurer på om dere har tips.

Jeg har vært innom noen parfymerier men blir helt forvirret og mister jo helt luktesansen.
Har googlet litt og funnet noen som visstnok er lette og friske. Er dere kjent med disse, og hvilken ville dere valgt?

Lacoste, Touch of pink, evt Femme?

Dolce&Gabbana, Light Blue eau de toilette.

Elizabeth Arden, Green tea

Hugo Boss, Femme

Clean, Outdor fresh, Green Tea, Clean fresh laundry eller Soft Laundry(edt) Alle disse er visst freshe og lukter nydusjet..?

Dior, Jàdore den hvitesummer edition. Er visst fresh.

MArc Jacobs, Daisy, den med hvit blomst og gull i midten. Utrolig søt flaske da. Lukter visst jordbær,jasmin, musk og vanilje. Er floral og fresh...

Dolce&Gabbana, Shine, edt. Fresh og floral. Duft: mango,appelsin, jasmin,

Hjelp.