Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-24, 16:08   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere gjort i sommer?

Vi startet med stor fest for Storesøster, ferdig med master+25-årsdag. Så var hele familien i Skottland i knappe to uker på rundreise. Etter det har vi hatt ferie hjemme og gjort minst mulig. Et minimum av hagearbeid for å ikke bli uglesett av naboer, mye strikking, bøker, serier, mer vin enn til hverdags, ingen vekking. Helt topp.

Jeg strakk to uker ut til tre med jobbing innimellom. Sånn blanding er jeg egentlig ikke fan av, men i år har jeg hatt to studenter som har jobbet for meg og de skulle jo følges opp på en ordentlig måte så da måtte det bli sånn. Det har egentlig fungert greit.

I morgen er det jobb igjen, men jeg skulle gjerne hatt et par uker til jeg altså.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat