Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 10:55   #16
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Synes absolutt ikke at det er rart at folk ønsker seg annet enn to barn. Skulle gjerne hatt en til, jeg, men jeg må se realiteten i øynene og den sier at vi (les: jeg) har nok med de to snuppene vi har. Mannen er mye borte i forbindelse med jobb og jeg synes hverdagen er hektisk nok som den er. Kunne selvsagt ønske at mannen hadde litt mer normale arbeidstider, slik at det hadde vært mulig med et barn til, men jeg orker ikke sitte og gnage ved det. Vi har det som vi har det og er egentlig fornøyd med det.
Og skulle vi finne på å få et barn til(man skal aldri si aldri), så er det fordi vi ønsker oss et barn til, ikke fordi vi ønsker oss en gutt (som noen presterer å si; man er ikke ferdig med barn før man har begge kjønn. ).

Så jeg synes absolutt du er helt normal ved at du ønsker deg et barn til. Dersom du mener det passer for dere og deres livssituasjon, så hvorfor ikke?