Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 10:56   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

"Man skal jo ta seg av dem" er for meg en subjektiv greie. Jeg kan godt finne på å si at grunnen til at jeg bare skal ha en unge er fordi jeg "skal jo klare å ta meg av han også". Men da er det ikke fordi jeg mener at de med 7 barn sikkert ikke klarer å ta vare på sine, men jeg hadde ikke klart det. Jeg er veldig klar over mine egne begrensninger.

Jeg må også forsvare mitt valg om ett barn. Men jeg kan på en måte forstå det. Hvis man selv har flere barn/ønsker flere barn så er det lett å se bare de negative sidene ved å bare ha ett.