Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 10:57   #20
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Neida. Det er helt normalt å ønske seg et barn til når man har to gutter. Men for all del, du må selvsagt ønske deg ei jente.

Har man derimot et barn av hvert kjønn, da er man ferdig med barneproduksjonen, og bør si at man prøvde å lage en hvalp når noen spør hva man ønsker seg.

Dragen - fornøyd mamma til tre gutter.

Åh - jeg får helt pustevansker!!

Dette er det jo så mange som mener og tenker!

Jeg ønsker meg tre barn fullstendig uevhengig av kjønn - men selv da jeg var gravid med nr, 2, haglet kommentarene om at nå ønsket jeg meg vel en jente.
Så hvor mye pes det vil bli om jeg skulle bli gravid en tredje gang, tør jeg ikke tenke på.

Dette har jeg sagt mye om i en tidligere tråd her inne, og jeg skal ikke begynne igjen nå. Men det som plager meg mest med slike kommentarer, er et jeg blir trist med tanken på at mange kanskje ville tro at en ny gutt ville blitt en skuffelse. Blir helt kvalm bare ved tanken på at andre skulle tro at jeg ville tenke på et nyfødt lite barn som en skuffelse.

Men nå skal man jo som kjent hoppe og dr#&e i hva andre mener.
Tror jeg trenger å øve meg litt på det...