Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 11:08   #28
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

I min krets er det litt motsatt. De fleste av våre venner har 3 barn og mange av de skjønner ikke helt hvorfor vi stopper her, særlig siden vi begge ønsker oss det tredje barnet. Jeg bruker argumentet med at vi skal ta oss av ungene og følge de opp, og jeg mener det. Men det er selvsagt for vår del. Jeg betviler ikke et sekund at mine venner med 3 barn tar seg mer enn godt nok av barna sine. Jeg liker å være i jobb og trives med å ha litt tid til andre ting enn barnestell også, og siden jeg ikke er noe overskuddsmenneske er jeg redd 3 barn blir litt for overveldende. Hadde vi vært yngre og hatt tid til å vente noen år så hadde det definitivt blitt en tredjemann, men ikke nå siden vi da i så fall må få to tette.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat