Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-24, 13:35   #599
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi skal flytte og selger unna en del som har samlet seg opp i løpet av de 20 årene vi har bodd i samme leilighet. Nå har det åpnet en sånn loppe-butikk i nærheten der vi kan leie hylle og legge ut ting til salgs selv, så den skal vi benytte oss av. Veldig ok konsept (om vi bare får solgt noe da). Vi pleier alltid å svinge innom den type loppis i Danmark når vi er på ferie, og minste har kjøpt en hel del klær der.
Ting som selger seg mer selv som knivsett, kaffemaskin, støvsuger etc. har jeg lagt ut på finn og fått solgt ganske kjapt, men jakker, sommerkjoler ol tror jeg er lettere å selge via en sånn butikk der folk kan se det og ta på det før de kjøper.
For meg er det mer poeng å bli kvitt det enn å få mye penger for det, så jeg selger nok ganske billig (eller bruker "gis bort") i forhold til mange andre, men da får jeg stort sett solgt/gitt bort det jeg vil bli kvitt også.

Sist redigert av Fluke : 12-08-24 kl 13:50.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat