Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-24, 23:13   #71
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Når vi snakker om menneskerettigheter: det er jo flere rettigheter som de kongelige ikke har uten at det blir endret på. Feks retten til å bo hvor man vil, retten til å stemme eller tilhøre et politisk parti, for å nevne noe. Så jeg forundres over at det å mene at delen med ekteskap er en «sinnsyk mening». Jeg håper det går an å diskutere her selv om man er uenige.

Jeg mener at det andre du nevner der også er helt galt, og en grunn til å avskaffe systemet, noe jeg også har trukket fram i flere tidligere diskusjoner.

Sist redigert av My : 13-08-24 kl 00:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat