Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-24, 21:08   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund slikker barbert område

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det var ikke bare tørket klorheksidin da?
Viktigste er at hunden ikke kommer til og får slikket. Så om hun (han?) lar det være når det er dekket til er vel krage unødvendig om den plages av det.
Er det ikke sår så er minst mulig dill det beste så hunden ikke får mer lyst til å slikke.

Takk for svar, Floksa.

Kanskje det var størknet noe av det vi hadde på ja, meget mulig, det tenkte jeg ikke på. Det beroliger meg litt. Ikke lang tid siden han fikk sårene grodd etter operasjon, med infeksjoner og mye sårbehandling, så dette roet meg.

Tidligere erfaring er at han slikker selv om det er tildekket, får opp tapen så det løsner, så har på krage for sikkerhets skyld noe tid.

Ser ting an i morgen. Så lenge mellom hver gang han blir barbert etter narkose, så vi glemmer at han begynner å slikke der det er barbert. Veterinær sa at hvis vi husket å si fra neste gang skulle de barbere motsatt vei.