Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-24, 21:39   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund slikker barbert område

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja da ville jeg hatt på krave og latt labben være fri. Og jobbet litt med å aktivisere han så han «glemmer» at labben er annerledes. Det er en kjip uvane ja, som kan gi skikkelig stygge sår.
Snedig at de kan barbere motsatt vei. Vil det da stikke når de slikker?

Hun sa ikke hvorfor det hjalp med barbering andre veien, mulig din teori er riktig.

Får satse på at det ikke blir så ille som sårene etter kreft-operasjon nylig, da slo han opp hud når han var på kontroll til veterinær, gikk infeksjon i, og jeg syntes det så skikkelig ille ut. Men det ble jo helt fint og grodd etter hvert, så vi er i så fall blitt skikkelig gode på sårstell om det skulle bli aktuelt. Elsker honningsalve til sånt no, forresten.

Hun så vi akkurat hadde fått skrevet ut cortavance for ørerens, hun mente jeg kunne spraye på det etter rens med klorhexidin, da ville det smake ille, mente hun.