Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-24, 18:22   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elsykkel?

Hva er budsjettet ditt?

Jeg er samme høyde som deg og har str. 16 av denne (litt eldre modell, dog). Jeg er veldig glad i sykkelen min og sykler til og fra jobb hver dag, 1 mil hver vei og mye stigning hjem. Vi sykler også mye på grusvei og store stier i marka, da hender det jeg savner demping, men stort sett ikke. Jeg kommer meg til og fra jobb 3 ganger uten å lade batteriet. Har vanntett sykkelveske som festes i bagasjebrettet, fordi jeg synes det blir for ustabilt med tunge ting i kurv på styret.

https://www.antonsport.no/gekko-34-s...AaArzsEALw_wcB

Men om du har mer penger enn jeg hadde, får du jo bedre sykkel. Jeg savner aldri det, men det kan jo være fordi jeg ikke har testet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 07-09-24 kl 18:29.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat